-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

اجرای طرح تشدید نظارت بر فرایند تولید و توزیع محصولات سلامت محوردر آستانه سال جدید

چهارشنبه ١ اسفند ١٣٩٧ ساعت ١٤:٢٣ ب.ظ   ( بازدید : 424 نفر )


در آستانه فرارسیدن سال جدید ، طرح تشدید نظارت بر فرآیند تولید و توزیع محصولات سلامت محور و برخورد قاطع با واحدهای متخلف توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه اجرا می شود.

به گزارش « وب دا » به نقل ازروابط عمومی غذا و دارو دانشگاه، مدیرنظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه بیان کرد : طرح تشدید نظارت بر محصولات سلامت محور ( غذایی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی) ازابتدای اسفندماه سال جاری شروع و تا نیمه فروردین 98 ادامه خواهد داشت.

دکتر « حسن براتی زاده » تصریح کرد : بر اساس این طرح کارشناسان نظارت بر مواد غذايي،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي معاونت غذا و دارو بر فعالیت واحدهاي توليدي مواد غذایی،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي نظارت بيشتري خواهند داشت.

وی اظهار کرد: تيم هاي بازرسي در بازه های زماني تعيين شده از مراکز توليد و توزيع موادغذايي بازديد فني و بهداشتي، خواهد داشت.

این مسئول همچنین با اشاره به  بازرسی های مشترک معاونت غذا و دارو سازمان صنعت ،معدن تجارت و معاونت بهداشتی دانشگاه بیان کرد: بازديدهاي مشترک کارشناسان از انبارهاي نگهداري مواد غذايي، آشاميدني، آغاز و اقدامات قانوني لازم در خصوص محصولات غيرمجاز و غیر منطبق با قوانین و استانداردهای موجود هم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد : به منظورحفظ سلامت ازفرآورده های آرایشی و بهداشتی مجاز و دارای برچسب اصالت کالا استفاده نمایند.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...